Díjszabás

+36 20 272 8058

elotthonrol@gmail.com

A szállítási koncepcióm lehetővé teszi, hogy jelentősen csökkentsem a költségeid!

Gazdaságosabb szállítás = Olcsóbb költöztetés

Díjszabás 1.

bővített kapacitás:

tehergépjármű + pótkocsi

tehergépjármű + pótkocsi sofőrrel

megengedett össztömeg 7t

kapacitás

térfogat 38m3, terhelhetőség 2700kg

a sofőr a rakfelületen rögzíti a rakományt

nem cipekedik

a teljes rakodási/cipekedési felszerelés biztosítása

a felszerelések listáját az alábbi gombra kattintva találod

Díjszabás 2.

általános kapacitás:

csak tehergépjármű

tehergépjármű sofőrrel

megengedett össztömeg 3,5t

kapacitás

térfogat 20m3, terhelhetőség 700kg

a sofőr a rakfelületen rögzíti a rakományt

nem cipekedik

a teljes rakodási/cipekedési felszerelés biztosítása

a felszerelések listáját az alábbi gombra kattintva találod

A díjszabás számítási módja

A díjszabás minden esetben két tételből: óradíjból + km-díjból kerül kiszámításra

Mindkét díj telephelytől telephelyig számítandó. Telephelyem címe: 1037 Budapest, Domoszló útja 55a.

Óradíj számítása

A közlekedési időre előre megmondom mennyi óradíjat számolok (tehát ez az összeg fix), a rakodási idő pedig rajtad múlik.

Ezzel a módszerrel elkerülhető, hogy kétség ébredjen benned a menetidő hosszát illetően, hiszen nem tudod ellenőrizni, valójában mennyi ideig tartott az út. Nem kell attól tartanod (mint egyes költöztetőknél) hogy felszámításra kerül a kávé,- és ebédszünet, a tankolási idő vagy a forgalmi torlódások. 

Óradíj 15 percre kerekítve

Én csak 15 percre kerekített óradíjat számolok, pedig jogszabály szerint minden megkezdett órát ki kellene fizetni a megrendelőnek.

Km-díj számítása

A közlekedési útvonalat kizárólagosan én határozom meg, az ésszerűség, a jármű tulajdonságai és a tehergépjárművekre vonatkozó szabályozás alapján. Természetesen az útvonal hosszáról tájékoztatlak az árajánlatomban. Az útvonal meghatározása alapesetben a Google térkép alapján, a leggyorsabb útvonalon, elsődlegesen a főutak és a városi elkerülők használatával, kompok és földutak elkerülésével történik.

Minimum díj

Ha a végösszeg meghaladja a minimum díjat akkor érvényét veszti (tehát ez nem egy plusz díj). 

Abban az esetben ha a végösszeg nem éri el a minimum díjat, akkor a minimum díjat kell megfizetni.

Lehetséges egyéb költségek

Behajtási engedély ha 3,5t-ás övezetbe kell behajtani pótkocsival és parkolási díj, ha nem folyamatos a rakodás. Más egyéb költség nincs.

Költségek, amik nincsenek

-nincs ki- és beállási díj,

-nincs vonzáskörzeti-díj,

-nincs e-útdíj áthárítás,

-és nincs semmilyen egyéb díj!

Rakodók

Amint azt a főoldalon is említettem, rakodómunkásokat nem alkalmazok, szolgáltatásom azoknak szól, akik nem akarnak rakodómunkásokat fizetni hanem önerőböl oldják meg a cipekedést.

ÁFA

A feltüntetett árak a 27%-os forgalmi adót nem tartalmazzák és  Magyar Forint-ban (HUF) értendőek.

Árváltozás

Áraim tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartom. Természetesen a már megbeszélt áron nem változtatok.

Egyéb

Csak Magyarország területén vállalok fuvarozást

Elsődlegesen hosszabb távú, belföldi fuvarokra specializálódtam. Minél nagyobb a távolság annál jelentősebb különbséget realizálhatsz a legtöbb költöztető fuvardíjához képest. (pótkocsis szállítás esetén)

Nem feltétlenül szükséges helyi fuvarozót megbíznod a szállítással

Ugyan budapesti telephellyel rendekezem de ez nem jelenti azt, hogy két, nem budapesti cím között feltétlenül drágább a szállítás.

1. Ha a szállítási útvonal érinti Budapestet akkor ugyanannyi a megtett km, mintha a felrakodás vagy a lerakodás helyéről választanál fuvarozót. Tehát a költséged is ugyanannyi.

Pl: Győr-Szeged, Sopron-Debrecen, Pécs-Miskolc, Zalaegerszeg-Nyíregyháza, stb…

2. Ha a szállítási útvonal meg sem közelíti Budapestet akkor viszont olcsóbb ha helyi fuvarozót választasz.

Pl: Győr-Zalagerszeg, Pécs-Békéscsaba vagy Szeged-Debrecen

Amit nem szállítok

  • illegális áruk
  • veszélyes áruk (ADR hatálya alá tartozó áruk) pl: vegyszerek nagy kiszerelésben. A háztartásban használatos áruk háztartási kiszerelésben nem tartoznak ide.
  • üzemanyagok, háztartásinál nagyobb kiszerelésben
  • bármilyen anyag aminek a csomagolása kétséget ébreszt a kifolyás/kiszóródás elleni védelem tekintetében
  • aminek a mérete meghaladja a rakfelület méreteit

Példák fuvardíjra

A példákat pótkocsis szerelvénnyel (38m3 és 2700kg kapacitás) és közel teljes rakománnyal, az oda-vissza útra mutatom be. 2-2 órával számolva a be- és kirakodást, amihez 3-4 fő rakodó szükséges.

1. Budapest – Debrecen 233km

  • távolság: 466km x 249Ft/km = 116034Ft
  • menetidő: 7,2h x 11900Ft/h = 85680Ft
  • rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
  • összesen: 249314Ft

2. Budapest – Győr 121km

  • távolság: 242km x 249Ft/km = 60258Ft
  • menetidő: 3,7h x 11900Ft/h = 44030Ft
  • rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
  • összesen: 151888Ft

3. Budapest – Szeged 176km

  • távolság: 352km x 249Ft/km = 87648Ft
  • menetidő: 5,4h x 11900Ft/h = 64260Ft
  • rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
  • összesen: 199508Ft

4. Budapest – Kecskemét 93km

  • távolság: 186km x 249Ft/km = 46314Ft
  • menetidő: 2,9h x 11900Ft/h = 34510Ft
  • rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
  • összesen: 128424Ft

5. Budapest – Kecskemét 93km

  • távolság: 186km x 249Ft/km = 46314Ft
  • menetidő: 2,9h x 11900Ft/h = 34510Ft
  • rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
  • összesen: 128424Ft

A feltüntetett példákban szereplő árak ÁFA nélkül értendőek és nem minősülnek ajánlattételnek, csupán a tájékozódást segítik.