Díjszabás
+36 20 272 8058
elotthonrol@gmail.com
A szállítási koncepcióm lehetővé teszi, hogy jelentősen csökkentsem a költségeid!
Gazdaságosabb szállítás = Olcsóbb költöztetés
Díjszabás 1.
bővített kapacitás:
tehergépjármű + pótkocsi
óradíj
km-díj
minimum díj
tehergépjármű + pótkocsi sofőrrel
megengedett össztömeg 7t
kapacitás
térfogat 38m3, terhelhetőség 2700kg
a sofőr a rakfelületen rögzíti a rakományt
nem cipekedik
a teljes rakodási/cipekedési felszerelés biztosítása
a felszerelések listáját az alábbi gombra kattintva találod
Díjszabás 2.
általános kapacitás:
csak tehergépjármű
óradíj
km-díj
minimum díj
tehergépjármű sofőrrel
megengedett össztömeg 3,5t
kapacitás
térfogat 20m3, terhelhetőség 700kg
a sofőr a rakfelületen rögzíti a rakományt
nem cipekedik
a teljes rakodási/cipekedési felszerelés biztosítása
a felszerelések listáját az alábbi gombra kattintva találod
A díjszabás számítási módja
A díjszabás minden esetben két tételből: óradíjból + km-díjból kerül kiszámításra
Mindkét díj telephelytől telephelyig számítandó. Telephelyem címe: 1037 Budapest, Domoszló útja 55a.
Óradíj számítása
A közlekedési időre előre megmondom mennyi óradíjat számolok (tehát ez az összeg fix), a rakodási idő pedig rajtad múlik.
Ezzel a módszerrel elkerülhető, hogy kétség ébredjen benned a menetidő hosszát illetően, hiszen nem tudod ellenőrizni, valójában mennyi ideig tartott az út. Nem kell attól tartanod (mint egyes költöztetőknél) hogy felszámításra kerül a kávé,- és ebédszünet, a tankolási idő vagy a forgalmi torlódások.
Óradíj 15 percre kerekítve
Én csak 15 percre kerekített óradíjat számolok, pedig jogszabály szerint minden megkezdett órát ki kellene fizetni a megrendelőnek.
Km-díj számítása
A közlekedési útvonalat kizárólagosan én határozom meg, az ésszerűség, a jármű tulajdonságai és a tehergépjárművekre vonatkozó szabályozás alapján. Természetesen az útvonal hosszáról tájékoztatlak az árajánlatomban. Az útvonal meghatározása alapesetben a Google térkép alapján, a leggyorsabb útvonalon, elsődlegesen a főutak és a városi elkerülők használatával, kompok és földutak elkerülésével történik.
Minimum díj
Ha a végösszeg meghaladja a minimum díjat akkor érvényét veszti (tehát ez nem egy plusz díj).
Abban az esetben ha a végösszeg nem éri el a minimum díjat, akkor a minimum díjat kell megfizetni.
Lehetséges egyéb költségek
Behajtási engedély ha 3,5t-ás övezetbe kell behajtani pótkocsival és parkolási díj, ha nem folyamatos a rakodás. Más egyéb költség nincs.
Költségek, amik nincsenek
-nincs ki- és beállási díj,
-nincs vonzáskörzeti-díj,
-nincs e-útdíj áthárítás,
-és nincs semmilyen egyéb díj!
Rakodók
Amint azt a főoldalon is említettem, rakodómunkásokat nem alkalmazok, szolgáltatásom azoknak szól, akik nem akarnak rakodómunkásokat fizetni hanem önerőböl oldják meg a cipekedést.
ÁFA
A feltüntetett árak a 27%-os forgalmi adót nem tartalmazzák és Magyar Forint-ban (HUF) értendőek.
Árváltozás
Áraim tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartom. Természetesen a már megbeszélt áron nem változtatok.
Egyéb
Csak Magyarország területén vállalok fuvarozást
Elsődlegesen hosszabb távú, belföldi fuvarokra specializálódtam. Minél nagyobb a távolság annál jelentősebb különbséget realizálhatsz a legtöbb költöztető fuvardíjához képest. (pótkocsis szállítás esetén)
Nem feltétlenül szükséges helyi fuvarozót megbíznod a szállítással
Ugyan budapesti telephellyel rendekezem de ez nem jelenti azt, hogy két, nem budapesti cím között feltétlenül drágább a szállítás.
1. Ha a szállítási útvonal érinti Budapestet akkor ugyanannyi a megtett km, mintha a felrakodás vagy a lerakodás helyéről választanál fuvarozót. Tehát a költséged is ugyanannyi.
Pl: Győr-Szeged, Sopron-Debrecen, Pécs-Miskolc, Zalaegerszeg-Nyíregyháza, stb…
2. Ha a szállítási útvonal meg sem közelíti Budapestet akkor viszont olcsóbb ha helyi fuvarozót választasz.
Pl: Győr-Zalagerszeg, Pécs-Békéscsaba vagy Szeged-Debrecen
Amit nem szállítok
- illegális áruk
- veszélyes áruk (ADR hatálya alá tartozó áruk) pl: vegyszerek nagy kiszerelésben. A háztartásban használatos áruk háztartási kiszerelésben nem tartoznak ide.
- üzemanyagok, háztartásinál nagyobb kiszerelésben
- bármilyen anyag aminek a csomagolása kétséget ébreszt a kifolyás/kiszóródás elleni védelem tekintetében
- aminek a mérete meghaladja a rakfelület méreteit
Példák fuvardíjra
A példákat pótkocsis szerelvénnyel (38m3 és 2700kg kapacitás) és közel teljes rakománnyal, az oda-vissza útra mutatom be. 2-2 órával számolva a be- és kirakodást, amihez 3-4 fő rakodó szükséges.
1. Budapest – Debrecen 233km
- távolság: 466km x 249Ft/km = 116034Ft
- menetidő: 7,2h x 11900Ft/h = 85680Ft
- rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
- összesen: 249314Ft
2. Budapest – Győr 121km
- távolság: 242km x 249Ft/km = 60258Ft
- menetidő: 3,7h x 11900Ft/h = 44030Ft
- rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
- összesen: 151888Ft
3. Budapest – Szeged 176km
- távolság: 352km x 249Ft/km = 87648Ft
- menetidő: 5,4h x 11900Ft/h = 64260Ft
- rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
- összesen: 199508Ft
4. Budapest – Kecskemét 93km
- távolság: 186km x 249Ft/km = 46314Ft
- menetidő: 2,9h x 11900Ft/h = 34510Ft
- rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
- összesen: 128424Ft
5. Budapest – Kecskemét 93km
- távolság: 186km x 249Ft/km = 46314Ft
- menetidő: 2,9h x 11900Ft/h = 34510Ft
- rakodási idő: 4h x 11900Ft/h = 47600Ft
- összesen: 128424Ft
A feltüntetett példákban szereplő árak ÁFA nélkül értendőek és nem minősülnek ajánlattételnek, csupán a tájékozódást segítik.